miércoles, 21 de febrero de 2007

Xa sabedes o que se di



Xa sabedes o que se dí, “A San Andrés de Teixido vai de morto quen non foi de vivo”. Pois ben, o outro dia o canciño da miña moza, ben é sabido a capacidade dos animais de ver, oir e incluso falar cas ánimas; contábame que no adro do Azougue toparase cunha desas ánimas que vagan cara o santuario de San Andrés.
O canciño contoume que tratábase dunha ánima do mas vivaz, si si...eu tamén quedei intrigado, unha ánima vivaz. Cousas veredes.
Esa ánima contoulle que viña dun pais de alén dos mares do país de Stonehenge. E si ben viña de camiño de Teixido, oira falar dun grupo de homes de bo comer e mellor beber, un grupo de homes bos amigos da Tradición e que respondían o nome de Ágape; e non queria deixa-las terras deste antigo reino sen compartir mesa, mantel e escachar da risa con estes homes.
Aiii!!! A mágoa e que esto e un deses contos que se che ocorren na cama xustos antes de que o sono te asalte definitivamente.
Pero de seguro que se algun día a anima de Chesterton pasa por Galicia de camiño a San Andrés preguntará por esos fronidos homes de Ágape para compartir mesas pero sobre todo gargalladas.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

que cuento más bonito......el q lo escribio es un crack!!!!jeje.queremos comer, comer , comer...en agape tambien hay un par de chestertons en p'otencia, no por su arte, sino por su panza jejejejee

Anónimo dijo...

por cierto, soy el caballero de la espada

Anónimo dijo...

El caballero de la espada mmm... que misterio...

Anónimo dijo...

El amigo Cruz y Fierro nos dedica un post en su blog:
http://cruz-y-fierro.blogspot.com/

Anónimo dijo...

Ayer lo pasamos de muerte. Comimos, bebimos y recargamos de energía las pilas contrarrevolucionarias-antiliberales.
La próxima en Santiago; del cerdo nos gusta todo, hasta sus andares, pero lo que más su manera de comer (en cantidad).

Anónimo dijo...

Si Dios quiere, el sábado 10 celebraremos los Mártires, con misa tridentina, en la capilla de Pastoriza, donde yacen los 59 Mártires carlistas. Y después la comida de hermandad, pulpo y churrasco.

Anónimo dijo...

El sábado 24 comimos como marqueses y pudimos aprender lo mucho que gentes tan ilustradas –los demás, no yo- como las concurrentes saben poner en común cuando se reúnen. Y que además sirvió para que los de provincias, que estamos tan desperdigados que a menudo sólo tenemos al ordenador como medio de contacto, hagamos piña que nos ayude a sobrellevar nuestra condición de outsiders sintiéndonos más arropados, o sea, con la tranquilidad de saber que no eres el único bicho raro en doscientos kilómetros a la redonda. Mi agradecimiento a organizadores y concurrentes. Espero repetir.